Monday, 14 January 2008

The International Herald Tribune and Regime Change

There is a blogger discussing claims the Shah of Iran was toppled not by people power but by the CIA and MI6.

He writes that:

On 19 January 1980, the International Herald Tribune reported that the Shah had said, two years before he was overthrown, that he had heard from two different sources connected with oil companies that the regime in Iran would change.

Can anyone in the IHT Library confirm or deny this, because he doesn't provide a link or an article?

No comments: